Folow me Dashboard
Love Story
Hang Out :)
Thursday 15 March 2012 | 11:07 | 0 Loving You
 

  Hey , dh berhabuk dah belog aku ni. dahlah tk lawa. k , hari ni aku nk cerita pasal tajuk di atas . boleh baca sendiri en ? tajuk bukan main lagi , tapi minggu ni aku langsung tk hang out ngan kawan2 aku. haha , sedih en? bagi aku jelah kot. 

  Haritu , diorang ajak aku pergi makan2 kat KFC . mula2 mak kesayangan aku kasi . tetiba diaa tk kasi. gila frust  aku. dahlah ada annur. k takpe. kfc je. then esok diorang pergi TS . itupun mak aku tak kasi pergi sebab nnti kene culik lah blablabla... diaa dh membebel. k takpe . aku taknak pergi jugak sebenarnya .

  Aku bace belog Eiysha * sorry , aku usya belog kau* dia tulis pasal diorang pergi TS . hati aku hancur gila. aku nak sangat jumpa diorang. hmm , dh takda rezeki. k takpe. lain kali kita hang dkat Gambang Waterpark nak ? haha. imposible , right ? 

 Kawan ----> adalah harta yang paling istimewa yang aku ada . selama ni , hidup aku cuma untuk kawan. aku lagi pentingkan kawan dari family aku . aku tahu aku anak yang jht en? so ? hidup aku , apa korang kesah. k , kpd kawan2 aku yg dah lama ke baru ke , aku akan SAYANG KORANG FOREVER tapi aku akn benci korang bila korang tikam belakang aku . haha . k jam lappy aku dah menunjukkan pukul 2.04 am . k , aku nak pergi melelapkan mata di atas katil dalam bilik aku yang berada di rumah aku . TAMAT...


*sorry , kalau aku typo or wtv. kalau dh mengantuk , memang aku pelik siket :P *

Older Post